01 november 2023

11. MALA ŠOLA PRAZNIČNEGA USTVARJANJA NAJLEPŠI PAR - MŠPU


 

Tudi letos sem se "vpisala" v enajsti razred Tinine in Vladkine Male šole prazničnega ustvarjanja. V preteklih letih sem se ogromno naučila od zelo prijaznih učiteljic in spoznala veliko enako mislečih in znanja željnih sošolk. Z veseljem sem na svojo ustvarjalno mizo postavila svoje ustvarjalne pripomočke za izdelavo prazničnih voščilnic. Z novo kolekcijo Tininih šablonic in štampiljk Najlepši par pa sem še malo nadgradila svojo (ne več skromno) zbirko ustvarjalnih pripomočkov.


Prva naloga v letošnji MŠPU je ZABAVNI NEGATIV. Poigrala sem se z velikimi črkami na modrem ozadju, ki sem ga izdelala s DistressOxide blazinico in rahlo poškropina z vodo. Izrezala sem še novoletni okrasek in osnovo pritrdila na srebrn bleščeč papir ter vse skupaj na DLosnovo za voščilnico. Dodala še pentjo in adventne številke iz lanske kolekcije. 



S šablonico smrečice, ki je v kompletu Jelen pod smrečico sem izrezala motive na osbnovi 3x. Dva izreza sem nato dodala in jih obogatila z zlatim napisom in repetico. Ozadje je izdelano iz barvnega vzorčnega papirja Preprosti prazniki.


 

Izrezala sem motiv srnice in uporabila vzorčni papir Preprosti prazniki.


Zabavne negative prijavljam v:





Ni komentarjev:

Objavite komentar