07 november 2023

6.naloga MŠPU: Dan in noč

 

V tokratni nalogi je izdelati voščilnico v kateri se menjuje dan in noč. Za izrez vrtljivega kroga sem uporabila šablono Krogi s šivi . Na polovico kroga sem izdelala zvezdnato nočno nebo in na drugo dnevno sončno nebo z oblaki ( sonce in oblaki , zvezde ). S šablono kvadrati sem izrezala osnovo. Krog sem z razcepko pritrdila na osnovo. Za pritrditev hribčkov sem na osnovo prilepila delčke Kappa plošče. Za izdečavo scene sem uporabila rezalne šablonice avta in gozda. Vse sem prilepila na osnovo kvadratne oblike. Za več 3D sem uporabila 3D podloge iz papirja. 



Za nekoliko svetlikajoč učinek sem uporabila  bel perla vosek.




In še ena varianta, tokrat bolj kot rojstnodnevna voščilnica. 




11.MŠPU




Galerija meseca novembra



Ni komentarjev:

Objavite komentar