16 januar 2024

Barvna kombinacija - rumena,oranžna in rdeča

  

Osnovo sem obarvala z Distress Oxide v zahtevani barvni kombinaciji in nato suho embosirala z motivom tlakovanja. Nato sem z valjčkom rahlo nanesla še belo barvo. V enaki barvni kombinaciji sem izrezala lonček s slastno vročo čokolada in smetano z barvnimi mrvicami. Odtis napisa je v enakih barvah, ki se medseboj prelivajo. vse izreze sem podložila z dodatnimi belimi izrezi. Skodelico sem na osnovo pritrdila na "federčku" (Action Wobble Spring).








Prijavljam v:

1 komentar:

  1. Alenka, prekrasna praznična voščilnica je nastala. Super uporabljena dana barvna paleta in res različne ter zanimive tehnike na voščilnici. Hvala, ker si se nam pridružila na barvnem izzivu pri 52CCT. Valentina DT
    P.s.: Na žalost povezava na FB ne deluje. Sama sem se spomnila, da si sodelovala na enem izmed prejšnjih izzivov in tako našla objavo. Lahko na izziv prijaviš tudi link povezavo na blog. Ker bi bilo škoda, da se ne bi ustavili in občudovali tvoje ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši