29 januar 2024

ŠIVANA VOŠČILNICA

 Ekipa pri 52cct si je zaželela na voščilnicah tehniko šivanja. Priznati moram, da se mi je sprva zdel to kar težek izziv. Izbrala sem si motiv snežaka in ga oblikovala z nitkami in šivanko. Ufffff kar nekaj težav se mi je pridružilo pri izdelavi......ampak na koncu je bilo vse ok. S prvim izdelkom te tehnike sem kar zadovoljna. Drugič bo boljše, saj vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. 😅😅😅

Motiv snežaka sem izdelala na osnovi zastavice  in ji dodala še enak večji izrez ter vse skupaj pritrdila na osnovo voščilnice. Napis sem izrezala v črni in modri barvi in ga z zamikom prilepila na voščilnico.




Voščilnico prijavljam v

52cct -šivanje

Galerija Najlepšega para - januar

ABC Christmas Challenge


10 komentarjev:

  1. Čudovita je in zelo simpatičnega snežaka si zašila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Well done for persevering - a fabulous creation - such a great idea. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdgovoriIzbriši
  3. WAW, TA SNEŽAK PA JE DODELAN S ŠIVI. BRAVO, ZELO LEPA VOŠČILNICA.

    OdgovoriIzbriši
  4. c'est si mignon Alenka, merci de jouer avec les coutures et nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. What an awesome card you've created. It's quite amazing. Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno šivano voščilnico si izdelala! Snežko je zelo prikupen. Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno je videti, kako nas izzivi izzovejo, da poskusimo nekaj novega. Nastala je prekrasna šivana voščilnica. Vesela sem, da si se lotila izziva in nam pokazala tega prisrčnega snežaka. Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu pri 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši