22 januar 2024

VENČEK


 Tema izziva pri 52cct je venček. Vejice bodike sem v dveh barvah odtisnila v obliki venčka. Uporabila sem štampiljko Lavinia Mini žig Holly Celotno osnovo sem osenčila z zeleno Distress Oxide. Dodala še rdečo pentljo s črtami in z zlatim embossing prahom embosirala napis Najlepšega para.


Drugi venček je sestavljen iz božičnega zelenja Najlepšega para.

Pri tretjem pa sem ustvarila venček iz storžev, ki sem mu dodala pentljo in božično zvezdo. Storše sem osenčila z Distress, zlepila in posula z bleščicami. Vse šablonice so od Najlepšega para.



Venčke prijavljam v: 

52cct

Galerijo Najlepšega para-januar 2024

ABC Christmas Challenge - jagode



11 komentarjev:

  1. Danes sem prvič zasledila tvoj blog preko čudovitih venčkov. Krasni so, posebno prvi, pri drugem pa mi je všeč ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasen venček si ustvarila!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, kako lepe venčke si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo, krasne venčke si naredila❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. que c'est adorable Alenka, une très belle création, merci de jouer avec nous chez ABC Christmas Challenge, biz

    OdgovoriIzbriši