08 januar 2024

Voščilnica po skici - 52cct

 Prvi izziv v letu je Voščilnica po skici.


Osnovo sem embosirala v srajčki z motivi snežink. Snežaku sem zaradi živahnosti šal in kapo pobarvala z rdečo barvo Lumberjack Plaid in ga rahlo osenčila z Tumbled Glass. Na rob kape sem nanesla bleščice.

V belo rdeči kombinaciji je izdelan tudi napis.

Vse skupaj pa sem podložila še z rdečo osnovo.


Izdelek prijavljam v:

52cct - skica

 

Galerijo Najlepši par - januar

 




2 komentarja:

  1. Alenka, čudovita je tvoja praznična voščilnica in lepo si jo sestavila :-)) Krasno si sledila moji skici!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Alenka, kakšna čudovita zimsko obarvana praznična voščilnica. Snežak je tako zelo lepo pobarvan in krasno si ga postavila po naši skici pri 52CCT. Hvala, ker si se nam pridružila. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši