12 februar 2024

52cct - Barvni izziv: bela in modra

Ozadje sem izdelala s šablonico Najlepšega para. Novoletno jelko sem izrezala v plasteh, robove rahlo osenčila z modro barvo in dodala nekaj Distress bleščicNapis sem izrezala večkrat in ga zlepila.







52cct-barvni izziv: Bela-modra

Galerija Najlepši par-februar

Pomladna galerija Najlepši par

Vesela hiška - črka M - kot modra


Doseženo priznanje za belo-modro barvno kombinacijo.



7 komentarjev:

  1. Kako zelo je lepa in kako super se pike podajo k zimski voščilnici :-)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem najprej pomislila isto kot Tina, kako dobro pašejo pike na zimsko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno si uporabila belo in modro. Hvala, ker si se pridružila izziv na 52 CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je prav simpatična s temi pikami. Odlično se podajo zraven smrečice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa belo modra novoletna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri 52 CCT izzivu

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa praznična voščilnica v modro belih barvi. Všeč mi je ta nežen pastelni odtenek modre. Krasna ideja s pikastim ozadjem. Sem najprej pomislila, da je barvni papir. Hvala za sodelovanje pri izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica, tale nežna modra ji zelo lepo pristaja. Hvala, ker si jo prinesla pokazat v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši