14 marec 2024

52cct - barvni izziv: Baby Pink & Baby Blue

 Tokratni izziv je meni nekoliko nenavadna kombinacija barv za novoletno voščilnico. Izbrala sem štampiljko in rezalno šablonico prikupnega snežaka. Šal in del kape sem dodatno izrezala iz roza papirja. Iz šablonic Zastavice Najlepšega para sem izrezala osnovo voščilnice in roza ter modro podlago. Modro podlago sem še embosirala v mapici s snežinkami. Dodan je še napis Najlepšega para. 





 
 

Voščilnica se je uvrstila med TOP 3


Prijavljam se:

52cct - Marčevski barvni izziv

Galerija Najlepšega para - marec


Hvala za ogled.

6 komentarjev:

  1. Odlično si se znašla z barvnim izzivom in izdelala zelo lepo voščilnico!!! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si ustvarjala.
    Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih je super, če stopimo iz cone udobja in se lotimo kakšnega izziva. Krasno je uspela praznična voščilnica v nežnih pastelnih tonih. Zelo mi je všeč tvoj snežak in hvala, ker sodeluješ v našem barvnem izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši