23 marec 2024

52cct - tehnični izziv: KINETIC CARD (something must move on your card)



Sobota je dan za ustvarjanje z 52 Christmas Card Throwdown. Tokrat sodelujem kot gostja. Izziv je tehnični - na voščilnici se mora nekaj premikati.









Priznam, da sem morala prav dobro napeti možgane, kako se bom lotila tega izziva. Na koncu sem se odločila za veliko božično zvezdo z ujemajočimi stencil šablonami za senčenje Alex Syberia Disigns. S pomočjo pripomočka Stampweel sem odtisnila motiv in ga pobarvala.



Napis sem toplotno embosirala z zlatim embossing prahom.
Celoten motiv sem razrezala s pomočjo šablon Kreativni krogi. Iz belega papirja sem izrezala še osnove krogov.
Na sredini sem izdelala odprtino in vstavila razcepek. Zgornji zadnji izrez sem prilepila na 3d penico in enako tudi spodnji del velikega kroga.

Vse sem dodala na zeleno podlago in prilepila na osnovo voščilnice.


Kako se deluje sestavljanka na voščilnici pa si lahko ogledaš v videu.




Druga malo manj zahtevna voščilnica pa je izdelana s pomočjo "fedrčka" - Action Wobble Spring.

In še video:

Hvala za vaš ogled. Veliko ustvarjalnih navdihov.



6 komentarjev:

  1. splendide création Alenka, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. OOO, kako fantastični voščilnici si izdelala!!!! Hvala za gostovanje pri 52CCT izzivu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, hvala. V veselje mi je bilo in sem zelo vesela, da sodelujem.

      Izbriši
  3. I love the Poinsettia card….so clever! And your Santa is very jolly too! Xxx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LesleyG thanks for the encouraging comment.

      Izbriši