06 april 2024

THE MALE ROOM - izziv #185 - EMBOSIRANJE

 Pri The Male Room je izziv v katerem se pri izdelavi moške voščilnice uporabi embossiranje (suho ali vroče). Izbrala sem embossing mapico z motivom zobatih koles. Kartonček akvarelnega papirja sem najprej osenčila z distress oxide blazinico, embossirala z mapico in nato z valjčkom nanesla nekaj črne barve in vosek perlasto bele barve. Motiv gentelmena sem izrezala dvakrat v čeni in enkrat v svetlo modri barvi. Vse tri sem zlepila skupaj z malenkostnim zamikom. Dodala sem še moder napis na črni podladi in vse skupaj prilepila na osnovo.






The Male Room - izziv #185 - EMBOSSING

2 komentarja:

  1. Isn’t he fabulous! Thanks for sharing at TMR

    OdgovoriIzbriši
  2. great embossing technique that you are sharing with us at The Male Room, thank you for joining us for the challenge

    OdgovoriIzbriši