20 april 2024

Za najstnico

Tema #358 izziva na CRAFT-alnica je izdelati nekaj za najstnika oziroma najstnico. Tokratno voščilnico sem izdelala za najstnico, ki obožuje lahkotne superge v najrazličnejših, a nenavadnih, barvnih kombinacijah. Zaradi njene mladosti sem izbrala dizajnerski papir z motivom rož v modro-viola odtenkih. 

Ozadje je iz enakega papirja kot superge, medtem ko sem sredinski kvadrat osenčila z Dustrees Oxide in poškropila z vodnimi kapljami, da sem dobila neenakomeren vzorec. Iz srebrnega papirja sem izrezala številko 18 (leta) in napis voščila.








Voščilnico lepik k izzivu: 

CRAFT-alnica - #358 za najstnika/najstnico

Galerijo Najlepšega para - april ( napis, številka, kvadrat s šivi)


Hvala za ogled!

2 komentarja:

  1. Čudovita najstniška čestitka :-)) Krasno si jo sestavila! Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo Alenka, vse pohvale za izbor superg in lepo opisan postopek izdelave.
    Hvala, ker si s svojo čudovito voščilnico sodelovala pri CRAFT-alnici, kjer sem bila gostja. Lp, Anka

    OdgovoriIzbriši