18 maj 2024

52 cct - Tematki izziv - Scandinavian style - Hygge or Hyhggelik


Ponovno je sobota in ta teden je na vrsti tematki izziv - Scandinavien style - Hygge style /Skandinavski stil voščilnic/

Pri izzivu sodelujem kot gostja.



Priznam, da mi je tokratni tematski izziv povzročil kar nekaj težavic, saj mi niti malo ni bilo jasno kakšne voščilnice so to in kakšen je to stil. Prebrskala sem kar nekaj spletnih strani, da sem si ustvarila sliko in spoznala tudi ta stil voščilnic.

Za inspiracijski izdelek sem izdelala nekaj primerov.




Na ajvarelni papir sem natisnila motiv novoletne smrečice in ga ustrezno prilagodila velikosti osnove. Odtisnila sem še napis Najlepšega para in podložila z rdečim papirjem.




Iz temnega papirja sem izrezala silhueto jelena in mu dodala pisan sjandinavski šal. Ozadje sem okrasila s snežinkami in embosirala napis.





 

Ob robu osnove sem odtisnila drobne novoletne motive in nalepila motiv jelena. Dodala sem še odtise drobnih novoletnih okraskov, ki visijo na okrašenih vrvicah in napis.






https://52cct.blogspot.com/2024/05/may-theme-challenge.html


Hvala za obisk!


1 komentar:

  1. elles sont splendides Alenka, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši