13 maj 2024

52cct - barvna kombinacija: marelična-siva-bela

 Naloga tokratnega izziva je (meni sicer nekoliko nenavadna) barvna kombinacija.


Izbrala sem motiv božička, ki sem ga sestavila v izbrani barvni kombinaciji. Ozadje sem obarvala z Distress Oxide odtenek Saltwatwer taffy in ga nato še embosirala v mapisi z motivi smrekovih vejic. Rahlo sem osenčila še reljefe vejic z Lost shadow odtenkom in robove z Pumice stone. Motiv sem prilepila z 3D lepilnimi blazinicami. Napis sem izrezala v sivi in marelični barvi in ga zalepila z zamikom.





In še ena varianta z novoletnimi jelkami.






Izzivi: 

52cct - majska barvna kombinacija ( marelična,siva,bela)

4 komentarji:

  1. Krasne voščilnice si izdelala v predlaganih barvah! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako čudovito je pa to!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si se lotila izziva v predlaganih barvah. Obe voščilnici sta me zelo navdušili.

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni19 maj, 2024

    Wooow, fantastičen božiček in praznična voščilnica v izbranih barvah! Navdušena, kako prekrasno si dane barve, ki sem jih izbrala za izzziv sprejela in jih uporabila na voščilnicah. Hvala, ker sodeluješ z nami na izzivu 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši