01 maj 2024

52cct - PO SKICI

 

Sobota je čas za nov izziv pri 52cct - voščilnica po skici

Pri tem izzivu sodelujem kot gostja saj sem bila izžrebana na izzivu Aprilski Sketch Challenge.

Za tokratno inspiracijo sem pripravila dve voščilnici.

Pri prvi sem uporabila šablonice zimskih rozetzastaviconapis in kapico.

Za izdelavo voščilnice sem izbrala DL pokončno osnovo. 



Druga pa je v rdeči barvi. Na belo osnovo sem odtisnila kroge v treh različnih barvah in velikostih, jih akvarelno pobarvala, obrisala s črnim markesjem, dodala nekaj belih črtic in jih spremenila v novoletne bunkice, ki sem jih povezala z zlato pentljo ter dodala še napis.

Uporabljene šablone so od Najlepšega para: Prazniki na vrviciOkraski za številke




https://52cct.blogspot.com/2024/05/may-sketch-challenge.html



Hvala za ogled!

2 komentarja:

  1. elles sont élégantes et vraiment charmante Alenka, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Alenka, hvala ker si gostovala na našem izzivu s svojima čudovitima prazničnima voščilnicama! Krasno in kreativno si uporabila mojo skico. Dobrodošla, da se nam zopet pridružiš na izzivu 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši