27 maj 2024

52cct - TIC TAC TOE - Voščilnica z angelom

 Tokratna naloga na 52cct je izdelati voščilnico po razpredelnici.


Izbrala sem prvi stolpec- zvezda, angel, štampiljka.

Ozadje sem izdelala z stencil šablono in embosirala z zlatim embossing prahom. Z blazinico v modrem odtenku sem rahlo osenčila robove. S pomočjo šablon Najlepšega para sem izrezala angelčka. Odtisnila napis z enako blazinico kot je ozadje in ga embosirala s prozornim embosing prahom ter podložila zlat papir. Vse motive sem na osnovo prilepila z 3D penastim trakom.





Prijavljam k izzivu:
52cct - Majski tehnični izziv TIC TAC TOE




2 komentarja:

  1. Prečudovita praznično angelska voščilnica, posuta z zvezdami! Hvala, ker si se igrala z našim izzivom pri 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  2. oh Alenka, un adorable angelot avec ce ciel empli d'étoiles, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši