01 maj 2024

CRAFT-alnica: Izziv #359 VROČE EMBOSIRANJE

 Tokrat v CRAFT-alnici sodelujem kot gostja.


Tokratna naloga v izzivu je uporabi vroče embosiranje na glavnem motivu.

Inspiracijsko voščilnico sem izdelala v meni najljubši modri barvi. Osnovo sem embosirala v mapici z motivom granitnih kock zloženih v krogu. Osnovo sem barvno obdelala z Distress Oxidi in voskom. V enakem odtenku sem izrezala tudi motiv filmskega traku. Vse sem podložila še s črnim papirjem. Osnovni motiv peresa sem toplotno embosirala z različnimi embosing prahci in ga prilepila na črno podlago, ki sem jo predhodno še rahlo osenčila z modrim voskom. Na črn papir sem z belim embosing prahcem izdelala še napis.





Pripravila pa sem še dve voščilnici:

S pomočjo stensil šablonice z motivom velikega cveta sem izdelala osnovni motiv , ki sem ga vroče embosirala in ga ročno izrezala. Na osnovo, ki sem jo predhodno embosirala s pomočjo srajčke, sem ga prilepila s 3D blazinicami. Dodala še nekaj polperlic in napis, ki je izdelan z vročo folijo.



Moriv cvetličnega aranžmaja sem delno izrezala iz osnove. na dodaten papir sem odtisnila štampiljko in s pomočjo pripadajočih stencil šablon nanesla medij za embosiranje in nato prahec vroče obdelala. Izrezan in toplotno embosiran motiv sem prilepila na predhodno delno izrezan motiv na osnovi.  Izrezan del manjkajoče osnove sem dopolnila s pavz papirjem, na katerega sem predhodno vroče embosirala zapis. Dodala sem še nekaj polperlic v ujemajočih odtenkih.




Hvala za ogled!

1 komentar:

  1. Krasno si ustvarjala in vroče embosiranje res dobro prikazala. Hvala za gostovanje pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši