17 maj 2024

Škatlica za drobno pozornost

 Šest roba škatlica za majhno pozornost sem izdelala po načrtu.


Dolžina roba stranice je 5cm x 5cm, šestkotnik sem izdelala s pomočjo šestila. Ko je bila osnova izrezana sem jo okrasila z dizajnerkimi papirji. Velikost okrasnega kvadrata je 4,5cm x 4,5cm. Višina okrasnih trikotnikov je 4cm. Z luknjačem sem izdelala še luknjice v katere sem na koncu speljala okrasni trak in ga zavezala v dvojno pentljo. Na eno darilno škatljico sem dodala napis z vročo folijo Najlepšega para na drugo pa napis Zate - nekaj lepega. (Mavelu)





Škatlica se je uvrstila med TOP3.

In še v modri izvedbi.









Škatlico prijavljam k izzivu:

CRAFT-alnica - izziv #360 - ŠKATLICA


3 komentarji:

  1. Ne da si izdelala eno, lotila si se kar dveh. In prav obe sta prekrasni. Pa še kar nekaj dela je bilo z njima. Hvala, ker sodeluješ v izzivu, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker z zelo lepima škatlicama sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite škatlice si naredila :-)) Lepo si jih sestavila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši