17 julij 2024

52cct - Julijski barvni izziv

 Tokratni barvni izziv na 52cct vsebuje 4 barve: modro, rdečo, črno in belo.



za voščilnico sem uporabila osnovo kvadratne oblike 14x14cmPentljo sem izrezala iz dveh odtenkov rdeče barve in jo sestavila. Modro podlago sem izrezala z rezalnikom, ki ima nazobčan rob in jo podložila s črnim papirjem. Predno sem prilepila pentljo sem poškropila z belo barvo in embosirala napis z belim embosing prahom. 





Voščilnico prijavljam na: 

52cct - Julijski barvni izziv

Vesela Hiška - izziv#56- črka P - kot pentlja



Hvala za ogled!


5 komentarjev:

  1. classique sobre mais tellement élégante Alenka, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow, prekrasen praznični paket s pentljo je nastal. Voščilnice s to veliko krasno pentljo me vedno spomnijo na praznični paket. :) Hvala za sodelovanje na našem izzivu na 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  3. A great use of the colours from the challenge. The bow is definitely a stand out. Thanks for playing along with us.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo voščilnico si izdelala v predlaganih barvah! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica darilo. :) <3

    OdgovoriIzbriši