25 julij 2024

52cct - Tehnični izziv - WASHI TAPE

 Teden je naokoli in na 52cct je nov tehnični izziv. Na voščilnici uporabi WASHI TAPE. Na tokratnem izzivu sodelujem kot gostja.


Pri izdelavi voščilnice sem uporabila moder in srebrn washi trak. Na križanju vodoravne in navpične linije sem pritrdila božično zvezdo v beli, modri in srebrni barvi. Rob osnove sem oblepila z odrim washi trakom in nanj prilepila osnovni kartonček. Odtisnila sem še voščilo v misli.


Pri tej voščilnici sem osnovi kartonček prelepila za različnimo washi trakovi. Motivu jelena sem z bleščečim washi trakom izrezala rogovje. Iz enakega traku sem izrezala napis voščila in oblepila rob osnove voščilnice.


Iz preostalega prelepljenega kartončka sem izrezala krog in ga podložila pod osnovno z izrezanim manjšim krogom, dodala belo pentljo, obesek in vrvico in nastala je božična bunkica. Vse skupaj sem s penastim 3D lepilnim trakom prilepila na osnovo in dodala napis. Šablonice, ki sem jih uporabila so od Najlepšega para.



Upam, da ce nam pri izzivu pridružite in pokažete svoje umetnine.

 https://52cct.blogspot.com/2024/07/july-stash-challenge.html


Hvala za ogled!

1 komentar:

  1. très charmantes créations Alenka, tu as été très inspirée et c'est réussi, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši