21 september 2024

UA3: Večplastnost rezalnih šablon - 2.naloga

 Izziv v CRAFT-alnici je tokrat izdelati voščilnico brez uporabe štampiljk. Zelo zanimiv izziv.

Ozadje sem izdelala s pomočjo šablon Maveluja: Opeka in Karo mreža. Večplastni cvet pa sem izdelala s šablonami Altenew  Layering Floral Dies. Izreze sem položila na podlogo in jih osenčila z Distress. Napis je izdelan s šablonico Mavelu - Zate in z zamikom podložen z belim izrezom.





To je tudi druga naloga na Ustvarjalni Akademiji 3 Darilnice Klavdija.


Voščilnico prijavljam na:

CRAFT-alnica - izziv #368: BREZ ŠTAMPILJK


Hvala za ogled!

3 komentarji:

  1. Hvala, ker z zelo lepo čvetlično voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je Lenka!
    Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, kjer sem tokratna gostja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo voščilnico brez štampiljk si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši