14 oktober 2024

Oktobrski barvni izziv na 52cct

 Tokratni izziv je barvni - rjavi odtenki. Izbrala sem šablonico škrata z darili. Na osnovo sem odtisnila štampiljko tkanine. Izreze škrata in daril sem osenčila z Distressi. Cof, škorenjce, delčke pentelj in napis  pa sem obdelala z Distress Foundry Wak-om.

















Prijavljam k: 
52cct - oktoberski barvni izziv
ABC Christmas Challenge - October U (nenavadne božične barve ) and V (Velvet)

Hvala za ogled!






4 komentarji:

  1. Oooo, draga Alenka, krasna je! Tako lepo si uporabila rjave odtenke in me čisto navdušila!
    Hvala, ker sodeluješ na blogu 52CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooh kakšna pravljična praznična voščilnica v rjavih odtenkih in ti rjavo zlati detajli, ki jo naredijo res fantastično! Navdušena, kako lepo si uporabila barve izziva pri 52CCT. Hvala, ker se igraš z nami, Valentina

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno voščilnico si izdelala v predlaganih barvah! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna praznična voščilnica v rjavih odtenkih. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši